Reklamacije i zamjene

VRAĆANJE I ZAMJENA

U roku 14 dana od kupnje, imate mogućnost vraćanja proizvoda, s time da ste upoznati s pravilima zamjene proizvoda ili vraćanja novca.

Proizvod, koji želite vratiti ili zamijeniti, mora biti ispravan za korištenje. Proizvod mora biti vraćen u neoštećenoj i originalnoj kutiji u kojoj ste ga dobili. U suprotnome, biti će Vam uračunata cijena nove ambalaže.

U roku 14 dana od preuzimanja paketa, morate nas pismeno obavjestiti da odustajete od kupnje (e-mailom ili poštom), te nam u roku 30 dana

vratite proizvod na našu adresu HS PLUS d.o.o., Josipa Broza Tita 17, Buje, Hrvatska. U paketu napišite Vaše podatke (ime, prezime I naziv proizvoda), broj telefona, te da li želite vratiti ili zamijeniti proizvod. Ako želite novac natrag, potreban nam je broj Vašeg tekućeg računa (IBAN). U slučaju mijenjanja proizvoda, potreban nam je broj proizvoda koji želite. Troškove slanja snosite Vi. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

Ukoliko pismeni otkaz ugovora nije primljen u roku od 14 dana od primitka pošiljke, vraćanje ili zamjena neće biti moguća.

REKLAMACIJA

Na sve elektronske uređaje u našoj ponudi imamo najmanje 12 mjeseci garancije.

Garancije se ne računaju u slučajevima kao što su:

  • fizička oštećenja
  • istrošenosti nastale zbog upotrebe proizvoda
  • pogrešaka koje nastaju zbog neadekvatnog i nemarnog korištenja proizvoda

U slučaju reklamacije, kontaktirajte nas na našu e-mail adresu: reklamacije@hs-plus.com

Ukoliko proizvod želite vratiti, pošaljite nam ga na našu adresu HS PLUS d.o.o., Josipa Broza Tita 17, Buje, Hrvatska

U pošiljci je potrebno napisati Vaše podatke (ime, prezime i adresu), broj telefona, te razlog reklamacije. Troškove slanja snosite Vi. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

Reklamacija će biti napravljena u roku 8 radnih dana od primitka pošiljke.