Uvjeti poslovanja

Dobrodošli u našu internet trgovinu Megapanda.hr
Radno vrijeme internet trgovine je 24 sata na dan i 7 dana u tjednu.
Opći uvjeti poslovanja internet trgovine Megapanda.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i na temelju međunarodnih kodeksa online poslovanja.
Internetskom trgovinom Megapanda.hr upravlja tvrtka HS Plus d.o.o. (u daljnjem tekstu “ponuđač”). Savjetujemo vam, da prije upotrebe internetske stranice pažljivo pročitate ove opće uvjete. Prilikom registracije na internetsku stranicu kupac dobije korisničko ime, koje je jednako kao i njegova e-mail adresa i lozinku. Postupkom registracije posjetilac internetske stranice postaje kupac i dobiva pravo kupnje. Samim korištenjem internetske stranice kupac se automatski slaže sa općim uvjetima navedenim u daljnjem tekstu. Članovi internet trgovine imaju dostupne posebne pogodnosti kao što su Akcijska ponuda i Posebna ponuda. Svi osobni podaci strogo su zaštićeni.
Ponuđač zadržava pravo promjene uvjeta na internetskoj stranici Megapanda.hr bilo kada i bez prethodnog obavještavanja. Sve promjene su obvezujuće za kupce; zato vam savjetujemo da redovito pratite Uvjete poslovanja.

CIJENE
Sve cijene u internet trgovini Megapanda.hr su navedene u HRK i ne uključuju PDV. PDV nije uračunat u cijenu po 1. točki 94. članka ZDDV. Tvrtka HS Plus d.o.o. nije porezni obveznik. Cijene vrijede u trenutku naručivanja narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Ponuda vrijedi do prekida.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca je ugovoren u trenutku, kada ponuđač potvrdi narudžbu (kupac dobije poruku putem elektroničke pošte o statusu Narudžba potvrđena). Od tog su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni, i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca.

NAČINI PLAĆANJA
• Plaćanje poduzećem kod dostave
Kupac plati dostavljaču u gotovini, prilikom dostave narudžbe na adresu kupca.
• Plaćanje putem predračuna na račun prodavača
Narudžbu možete platiti putem predračuna na transakcijski račun prodavača.

TROŠKOVI POŠTARINE
Prodavač je dužan na temelju narudžbe odabrati i zagarantirati čim niže troškove slanja pošiljke.
Kupac je dužan snositi troškove slanja narudžbe poduzećem osim u slijedećim primjerima:
• kod narudžbe artikala koji imaju pored opisa napomenu: “poštarina uključena u cijenu” ili “besplatna dostava“;
• poštarina je za sve (navedene) artikle besplatna;
• u slučaju da je prethodno bilo drugačije dogovoreno između kupca i prodavača;
• u slučaju da kupac želi snositi troškove poštarine putem predračuna zajedno sa računom za naručene artikle;
• troškovi pripreme i slanja pošiljki besplatni su za sve artikle.

NARUDŽBA ROBE
Kupac može željene artikle naručiti putem telefona, elektroničke pošte ili putem interneta na internetskoj stranici trgovine.
Ispravke ili dodatke narudžbi možete nam slati putem elektroničke pošte ili putem telefona. Podaci o sklopljenom ugovoru ili o ugovorenoj narudžbi pohranjeni su kod tvrtke HS Plus d.o.o. Kupac može najlakše do ugovora doći prethodnom provjerom putem svoje elektroničke pošte.

POSTUPAK KUPNJE ILI NARUDŽBE
Prije početka narudžbe, posjetitelj internetske trgovine treba se registrirati kao korisnik. Nakon registracije korisnik može započeti postupak narudžbe.
Koraci kupnje/naručivanja:
1. korak: Kupac u internetskoj trgovini pronađe željene artikle, odabere njihovu količinu, te ih doda u košaricu. Pokaže se sadržaj košarice, gdje možete kliknuti za završetak kupnje. Tada upišete vaše korisničko ime i zaporku ili se možete ponovo registrirati. Zatim izaberete željeni način dostave, odaberete način plaćanja, te potvrdite narudžbu.
2. korak: Nakon potvrde narudžbe kupac dobiva obavijest elektroničkom poštom da je narudžba prihvaćena.
3. korak: Ako kupac narudžbu ne obustavi, ona ide u daljnju obradu. Kad prodavač pregleda narudžbu, provjeri raspoloživost naručenih artikala, može narudžbu potvrditi ili s razlogom odbiti. Kod potvrde narudžbe trgovac obavijesti kupca putem elektroničke pošte o predviđenom datumu dostave. Ugovor između kupca i prodavača o kupnji naručenih artikala time je neprekidno sklopljen.

Dodatna objašnjenja o kupnji i korištenju futrole s nazivom “vodootporna futrola…”

Prije početka uporabe preporučeno testirati u vodi bez uređaja. Unatoč testiranju proizvoda prije isporuke, preporučujemo u torbicu umetnuti suhi papir radi dodatne provjere nepropusnosti vode. Na nekim artiklima je provedeno službeno standardno testiranje, kao npr. na  JIS IPX8, a na drugima nije. Ukoliko je na artiklu provedeno testiranje, to je u opisu artikla također navedeno, inače nije. Unatoč standardima i stalnim slučajnim provjerama nepropusnosti svih dotičnih artikala, kupnja i korištenje istih NA VLASTITU ODGOVORNOST

Dodatna objašnjenja o kupnji i korištenju futrole s nazivom ”Magična anti-gravitacijska maska”

Prije svake uporabe proizvod  je potrebno testirati na siguran način. Ukoliko ne možete testirati sami, preporučujemo da proizvod ne koristite te nam ga vratite. Test napravite tako da telefon sa poklopcem stavite na površinu tako da prilikom pada ne oštetite telefon. (mala visina, jastuk pod telefonom). U slučaju da proizvod ne radi kako treba preporučujemo da se obratite u trgovini u kojoj ste ga kupili. Najčešće smetnje za slab signal su: prašina na podlozi na kojoj je odložen, prašina na poklopcu, podloga koja nije potpuno ravna ili nešto drugo. U navedenom primjeru ne odgovaramo za nastalu štetu za bilo koji proizvod, uporaba proizvoda NA VLASTITU ODGOVORNOST.

Dodatna objašnjena o kupovini i uporabi svih proizvoda

Prije uporabe, svaki je proizvod potrebno testirati na za to predviđen način. Ukoliko niste sigurni na koji bi način to napravili, ili niste sigurni da je proizvod siguran za korištenje, te mislite da može učiniti štetu po zdravlje ili okoline, molimo Vas da proizvod ne koristite, te da o tome obavjestite prodavača I vratite mu proizvod. Sve proizvode koje koristite po Vašem nahođenju koristite NA VLASTITU ODGOVORNOST.

Nastojimo napraviti detaljnije i pravilnije opise ispod slika. Unatoč tome, ne možemo Vam garantirati da su svi navedeni podaci proizvoda ispod slika točni.

OBJAŠNJENJE

Nastojimo napraviti detaljnije i pravilnije opise ispod slika. Unatoč tome, ne možemo Vam garantirati da su svi navedeni podaci proizvoda ispod slika točni.

PREKID NARUDŽBE
Posjetitelj internetske stranice može narudžbu obustaviti u roku od 2 sata nakon sklapanja narudžbe putem elektroničke pošte ili telefona.
U elektroničkoj pošti obavezno navedite sljedeće podatke:
U naslovu poruke: ‘Prekid narudžbe’
U sadržaju poruke: a) ime artikla b) ime i prezime kupca c) adresa kupca (adresa isporuke)

NABAVA ROBE
Ako je roba raspoloživa na zalihama, trgovac će robu u roku nekoliko dana (najviše 3 radna dana) primjereno zapakirati i poslati kupcu na kućnu adresu. Uz naručene artikle kupac dobiva i račun. U izvanrednom slučaju kada robe nema na zalihama, i ona ne bude dostupna u propisanom roku kupac će o tome biti obavješten putem e-maila ili telefona.
Dostava se provodi preko ugovorenog partnera GLS ili Pošte Hrvatske. Dostava vrijedi za područje Republike Hrvatske. Za bržu dostavu ali i dostavu izvan granica Republike Hrvatske potrebno se dogovoriti putem telefona ili elektroničke pošte.

PROPISI O PREKIDU/OBUSTAVI UGOVORA – POSTUPAK ŽALBE
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, stranka može u roku od 14 dana nakon primitka pošiljke (na kontaktni e-mail: info@golfzogice.si ili na broj telefona 0915329511) javiti da obustavlja ugovor ili narudžbu, bez prethodnog obrazloženja svoje odluke. Jedini trošak, koji kupac snosi u slučaju obustave ugovora, jest neposredni trošak vraćanja robe (trošak poštarine plati kupac). Potrošač treba robu vratiti prodavaču najkasnije u roku 30 dana nakon poruke o prekidu ugovora. Preporučujemo, da nas prije povratka robe obavijestite na adresu elektroničke pošte ili nas nazovete putem telefona, da se dogovorimo o najboljem načinu vraćanja narudžbe. Pošiljke sa otkupninom ne prihvaćamo.
Propis o prekidu ugovora i povratu naknade sukladno s 43. člankom ili obavijest ako tog prava nema – u slučaju obustave ugovora tvrtka je dužna odmah ili najkasnije u roku 14 dana nakon zaprimanja obavijesti o prekidu ugovora vratiti sve primljene uplate. Ako je kupac već primio robu i odustane od ugovora, dužan ju je vratiti ili izručiti tvrtki ili osobi, koju je tvrtka ovlastila za primanje robe odmah ili najkasnije u roku 14 dana nakon obavijesti o obustavi; osim ako tvrtka ponudi, da sama preuzme vraćenu robu. Računa se da je kupac pravovremeno vratio robu samo ako ju pošalje prije isteka roka od 14 dana.
Tvrtka može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok potrošač ne dostavi dokaz, da je robu poslao natrag. Osim u slučaju da tvrtka ponudi mogućnost, da sama preuzme robu.

UPOZORENJE! Mogućnost obustave ugovora NE vrijedi za pravne osobe. Kupac koji prekine ugovor ili narudžbu, treba robu vratiti neoštećenu u originalnom pakiranju i u nepromijenjenoj količini. U slučaju da je ustanovljeno da je nastalo fizičko oštećenje robe ili da količina ne odgovara izvornoj – kupac je dužan nadoknaditi nastalu štetu.
Obustavu ugovora nije moguće izvršiti u navedenim slučajevima:
• ako je roba oštećena, zaprljana ili su vidljivi znakovi uporabe (fizička oštećenja, stik s tekućinom);
• ukoliko uređaj ili programska oprema sadrži podatke, slike, postavke kupca;
• ukoliko je dodatna oprema, upute za korištenje, te pripadajuća programska oprema uništena, prljava ili nedostaje (ili je prelomljen sigurnosni pečat) uključujući i garancijski list.
Potrošač može prije konačne potvrde narudžbe provjeriti pravilnost te narudžbe; gdje mu je omogućen kompletan pregled narudžbe uključujući količinu i cijenu, te mogućnost ispravaka pogrešaka. Tek potvrdom tog koraka potvrđuje se izvršavanje narudžbe.

STVARNA GREŠKA
Kada je greška stvarna? U slučaju kad:
Artikl nema svojstva, koja su potrebna za njegovu normalnu upotrebu ili za promet
Artikl nema svojstva, koja su potrebna za posebnu upotrebu, za koju ga kupac kupuje, a prodavač je bila znana ili bi trebao znati za nju.
Artikl nema svojstva ili kvalitete, koje su bila izričito ili prešutno dogovorene ili ugovorene.
Kada je prodavač izručio artikl, koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model bio pokazan samo za informativne svrhe.

Kako se provjerava prikladnost artikla?
Provjerava se u usporedbi sa drugim, netaknutim artiklom iste vrste, ali i sa izjavom proizvođača ili deklaracijom na samom artiklu.
Kako se može prijaviti stvarna greška?
Kupac nas treba o mogućim stvarnim greškama obavijestiti zajedno sa točnim opisom greške u zakonski dogovorenom roku. Kupac nam treba omogućiti i pregled artikla.
Propise i pravo prijave stvarnih greški preciznije uređuju odredbe u Zakonu o zaštiti potrošača.

KODEKS PONAŠANJA
Nema kodeksa ponašanja.

POVRAT NOVCA
Ako je kupac od narudžbe ili ugovora odustao sukladno s uvjetima za prekid, prodavač mu je dužan vratiti novac putem transakcijskog računa najkasnije u roku 14 dana nakon primitka artikla. Ne provodimo gotovinski povrat novca.

GARANCIJA
Artikli imaju garanciju ako je tako navedeno na garancijskom listu ili na računu. Garancija je važeća ako je upotreba bila u skladu sa uputama na garancijskom listu i artikl vraćen zajedno sa računom. Informacija o garanciji je navedena i na stranici gdje je artikl prezentiran. Ako informacije o garanciji nema, artikl nema garancije ili podatak u tom trenutku nije poznat. U tom slučaju kupac može kontaktirati prodavača, koji će predočiti ažurirane informacije. Garancija vrijedi samo za “skrivene” greške, koje nastaju bez utjecaja korisnika. Garancija ne vrijedi ako prodavač utvrdi da je došlo do mehaničkog oštećenja ili kod stika sa tekućinom.
Proizvod će se zamijeniti novim u slučaju da servis ili popravak nije moguć. Proizvod ćemo proslijediti na ovlašteni servis, gdje će popraviti nastale greške ili oštećenja. Pored svakog proizvoda ili garancijskog lista navedena je adresa ovlaštenog servisera.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Prodavač se obvezuje o trajnoj zaštiti svih osobnih podatka korisnika. Sklopljen prodajni ugovor bit će pohranjen u elektroničkom obliku kod tvrtke HS plus. Prodavač će osobne podatke upotrebljavati isključivo za potrebe ispunjenja narudžbe (slanje informativnih materijala, ponuda, računa) i ostalu potrebnu komunikaciju. Korisnikovi podaci ni u kakvom slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama. Za zaštitu o sigurnost osobnih podatka odgovoran je i korisnik sam; na takav način da čuva sigurnost svog korisničkog imena i zaporke, te upotrebljava dobru programsku (antivirusnu) zaštitu svog računala.

MIŠLJENJA/KOMENTARI KORISNIKA
Mišljenja ili komentari korisnika i recenzije artikla koje kupci napišu, dio su funkcionalnosti trgovine koje su namijenjene korisničkoj zajednici. Ponuđač omogućuje da mišljenja napiše bilo koji registrirani korisnik trgovine, kao i da ih ponuđač pregleda prije konačne objave. Ponuđač neće objaviti mišljenja ili postove koji su na bilo koji način uvredljivi, opsceni ili prema mišljenju ponuđača ne nude koristi drugim korisnicima ili posjetiteljima.
Iznošenjem mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže s uvjetima upotrebe i ponuđaču daje dozvolu za objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Ponuđač ima pravo sadržaj teksta upotrebljavati neograničeno vrijeme i za bilo koje namjene, koje su u poslovnom interesu ponuđača, uključujući objavom u reklamama ili drugim vidovima marketinškog komuniciranja. Autor mišljenja/komentara istovremeno izjavljuje i garantira, da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava na napisano mišljenje i komentare te da sva prava neisključivo i bez vremenskih ograničenja prenosi na ponuđača.

UPIS U REGISTAR
SKD 47.910 Trgovina na malo putem pošte ili putem Interneta.
Broj upisa/matični broj: 6579639000
SRG 2014/13769
Želimo vam puno ugodne kupnje!

Tvrtka:
HS plus d.o.o.
Podgorje 43c
1240 Kamnik
Slovenia